Przejdź do głównej zawartości

Podróż poślubna na Malediwach

Podróż poślubna powinna być wyjątkowa, wymarzona. To magiczna podróż, która pozostać ma w pamięci na całe życie. Powinno być romantycznie, sceneria winna być niepowtarzalna. Czyli wiadomo już, co chcę powiedzieć - nie ma nic lepszego na podróż poślubną jak właśnie Malediwy :) Jako, że wiosna i lato to czas wzmorzonych ślubów, odzywało się do mnie wiele parek wlaśnie w tym czasie. Właśnie w związku z podróżą poślubną. Postanowiłam wyjść naszym Nowożeńcom naprzeciw i stworzyłam dla nich pakiety, dzięki którym nie muszą się o nic martwić. Wiadomo, jak to jest, kiedy ma się na głowie całą organizację wesela - nie ma się za bardzo głowy do biegania jeszcze za wakacjami. Dlatego powstał mój pakiet, w którym: szukam przelotów w odpowiednim terminie, organizuję transfer na wyspę, noclegi wraz z wyżywieniem, atrakcje na miejscu, sesję ślubną na plaży oraz szereg dodatkowych atrakcji wraz z dekoracjami z lokalnych kwiatów i roślin.

Wszyscy goście mogą również szukać biletów we własnym zakresie, ważne jest tylko, aby szukając dobrać takie, które wpasowują się w komunikację miejską na naszą wyspę. Ważna też jest oczywiście cena przelotu oraz długość pobytu. Pobyt jest już indywidualną kwestią każdego, pakiet jest elastyczny. 
Po znalezieniu odowiednich biletów, we wskazanym przez gości terminie, wysyłam link do strony, gdzie należy samemu zakupić bilety. Ja nie mogę tego robić gdyż nazwisko pasażera winno być tym samym nazwiskiem na karcie płatniczej (tak przynajmniej działa większość linii lotniczych i pośredników sprzedających bilety). Na podstawie biletów - standardowa procedura jak w przypadku każdej innej rezerwacji - wystawiam ważny voucher, który jest również formą umowy między nami. Każdy, kto przyjeżdża na Malediwy, powinien mieć takie powierdzenie rezerwacji ze sobą, oraz bilet powrotny. To jest warunek wjazdu na Malediwy. Wiza turystyczna wydawana jest na lotnisku na 30 dni i jest bezpłatna. 
Cena przelotów ok. 650 - 800 USD dla 1 osoby, w 2 strony. Często zdarza się znaleźć taniej (w zależności tez od kursu dolara amerykańskiego, w polskiej walucie jest to koszt 2500 - 2800 zł za osobę w dwie strony). 

Pakiet jest elastyczny, czyli może zawierać dowolną ilość noclegów. Moze się zdarzyć, że 1 nocleg będzie w Male, po wylądowaniu lub przed odlotem do Polski (jeśli godziny lotów nie pasują do motorówki i trzeba przybyć na wyspę kolejnego dnia lub opuścić ją dzień wcześniej). Ma się wówczas szansę na zwiedzenie najmniejszej i zarazem najbardziej zaludnionej stolicy świata.
Podczas pobytu na Nilandhoo, serwowane są śniadania i kolacje.
W skład pakietu wchodzą najbardziej kultowe wycieczki: Sanbank, snorkeling, oglądanie delfinów w środowisku naturalnym, wizyta na wysepce Daranboodhoo oraz wizyta w resorcie Sun Aqua Vilu Reef (w pakiecie jest tylko transfer, wstęp do resortu 55$ od osoby należy uiścić w recepcji resortu już we wlasnym zakresie. Cena zawiera również lunch w formie bufetu). 
Dodatkowo sesja zdjeciowa w ślubnych strojach lub ślubnopodobnych bo nie każda Panna Młoda odważyla się przytargać swą ogromną sluknię ślubną :) Panowie natomiast mają spodnie lub lniane spodenki, białą koszulę, muszkę lub inny luźny wakacyjny outfit. 
Kolejną atrakcją jest kolacja na plaży, w blasku gwiazd, księżyca i pochodni. Z delikatnym szumem Oceanu - coś pięknego :) 

Reasumując: 
Cena Pakietu dla Nowożeńców w zależności od terminu, długości, sezonu 1400 - 1700 USD za 2 osoby, która zawiera:

• noclegi w pokoju 2 osobowym w Guest Housie na wyspie Nilandhoo (rownież nocleg w stolicy, jeśli zajdzie taka potrzeba)
• śniadania i kolacje
• transfer na trasie Male - Nilandhoo - Male
•  wycieczka na Sand Bank i snorkeling
• wycieczka na delfiny oraz plażowanie na wyspie Daranboodhoo
• całodniowa wizyta w 5* resorcie
• romantyczna kolacja na plaży w świetle pochodni i gwiazd
• sesja zdjęciowa w plenerze
 

• wszystkie lokalne podatki i opłaty serwisowe

Pakiet nie zawiera:
Przeprawy z lotniska do Male lokalnym promem 1 USD od osoby, taksówki w Male ok. 3 USD, dodatkowych posiłków i drobnych zakupów w ciągu dnia oraz opłaty za wstęp do resortu 55$ od osoby.

Niewykorzystany jeden element pakietu, nie z winy Guest Housu (np. pogody lub para zwyczajnie nie ma na coś ochoty) nie podlega zwrotowi. Jeśli na przykład pogoda nie pozwoli na zrealizowanie dwóch i więcej elementów (oprócz sesji) - płatność zostanie zmodyfikowana, tylko do faktycznie wykorzystanych atrakcji, wg cennika Guest Housu. 

Pakiet dla Nowożeńców w obiektywie :












































Zdjęć z Sandbanku, snorkowania czy Daranboodhoo chyba nie ma sensu wrzucać po raz kolejny. Gdzieś przewijają cię ciągle na blogu (można w wyszukiwarce powyżej wpisać słowa kluczowe "Sand Bank, Daranboodhoo, itp. pojawią siew szystkie posty zawierające te hasła).

Podsumowanie:

jeśli planujesz podróż poślubną a brak Ci pomysłu lub zwyczajnie nie masz na to czasu  - możesz się ze mną skontaktować na FB poprzez mój fanpage
"Dzienniki Typelka - na Malediwach" (klikając tutaj)
lub mailowo: magdalena.typel@gmail.com
Pakiet można zrealizować w dowolnym miesiącu w roku. Ceny mogą ulec zmianie w zależności od sezonu, długości pobytu i tak dalej. Dlatego, aby podliczyć całość, muszę znać termin, jaki Was interesuje a także długość pobytu. Ostatnie pakiety w całości z przelotami kosztowały 2550 USD - 2800 USD za dwie osoby. Jak za 10 dni pobytu, z wyżywieniem, atrakcjami, sesją i kolacją, dla pary Nowożeńców, w jednym z najpiękniejszych zakątków świata, to chyba wcale nie aż tak dużo ? :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Informacje praktyczne - wakacje na Malediwach - wyspa Nilandhoo

Wakacje na Malediwach. Mało kto pewnie wie, zanim w ogóle zagłębi się w temat, że na Malediwach wypoczywać można na trzy różne sposoby:

- Resort - luksusowe ośrodki z domkami na wodzie, gdzie cena również będzie "luksusowa". Nie ma tam życia lokalnego, są tylko turyści, a całą wysepkę zajmuje jeden hotel
- Guest House - na lokalnej wyspie, to pensjonat usytuowany pomiędzy domami lokalnej ludności. Tutaj toczy się codzienne życie mieszkańców, dzieci chodzą do szkoły, a rybacy wypływają na połowy
Łodka Safari - cruiser z kajutami, który wypływa w rejs po atolach, mogą to być rejsy tematyczne, np. dla nurków - pływa się wówczas po najciekawszych miejscach do nurkowania w kraju.

Przepaść cenowa jest dość spora. Najtaniej wychodzi pobyt w Guest Housie na lokalnej wyspie, acz kolwiek, należy pamiętać, że ceny nie będą tak niskie jak na Sri Lance czy w Tajlandii. To dość kosztowny kierunek, nawet, jeśli zorganizowany w opcji low budget.

Nie ma czegoś takiego, jak biwakowanie pod…

F. Nilandhoo, Malediwy - pokoje do wynajęcia

Ogłosilam niedawno, że wraz z mężem mym, Imranem, otwieramy nasz wspólny Guest House na wyspie Nilandhoo. Chcielibyśmy od listopada móc już tam kwaterować gości, ale wszystko okaże się, kiedy wreszcie przydzielone zostaną nam wszelkie licencje i pozwolenia. Na ten moment czekamy na zaakceptowanie nazwy, jaką wybraliśmy dla naszego dziecka :) Po drodze musimy zrobić logo, stronę www i takie tam, wiec pewnie trochę się zejdzie. 
Druga rzecz ... nie wiem, czy pamiętacie, ale prawie 3 lata temu przybyłam na Nilandhoo w celu obejrzenia Guest Housu, ktory się wówczas budował i w którym to rzekomo miałam kwaterować swoich gości.  Hotel miał być gotowy w kwietniu. Może by i był, ale na pewno nie na Malediwach. Podobnie, jak budowa mojego, trwała dobre dwa lata. W sumie to wtedy nie miałam w ogóle planów, nawet nie śniłam o otwarciu swojego własnego, a tu mój już skończony (choć trwało to także wieki), lada moment otwieram a ten, do którego pierwotnie przyjechałam, także dopiero teraz jest go…

Zamieszkać na Malediwach

Pomysł na ten post zrodził się spontanicznie, jest on uważam niezbędny, gdyż wielu z Was zastanawia się, jak to się stało, że zamieszkalam na Malediwach i jak to zrobić, żeby także zamieszkać. W końcu jeśli mnie się udało, to chyba nie może to być aż tak skomplikowane. Dostaję od 2 do 5 maili dziennie, z pytaniem, jak to zrobić? Odpowiadam zatem.
Muszę już od początku ostudzić trochę te emocje i powiedzieć, że wcale nie jest tak łatwo. Gdyby było, czy nie byłoby dziś wysp pełnych niemieckich emerytów, angielskich studentów i w ogóle mnóstwa innych nacji z całego ŚWIATA bo któż nie marzy o tym, aby mieszkać w raju ? No właśnie, a tak nie jest. Jeszcze do niedawna, w ogóle nie było wstępu na lokalne wyspy, była tylko turystyka w resorcie i wielu turystów nawet nie zdawało sobie sprawy, że tam kilka wysepek dalej, toczy się czyjeś codzienne życie. Malediwczycy mieszali się jedynie między wyspami, ciężko było odnotować zagranicznego męża czy żonę (może z wyjątkiem Indii czy Sri Lanki, gd…