Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z grudzień, 2015

Island Hooping

Zabieram Was dzis na wycieczke pt. Island Hooping. Polega ona na zwiedzaniu wysepek lokalnych w naszej okolicy, zagladanie do ogrodkow, zdjecia, wizyta w knajpce jesli ktos glodny lub ma ochote na przerwe przy kawce, na koniec plazujemy, na jednej z plazyczek. Niby mogloby sie wydawac, co maja do zaoferowania inne wysepki, czego nie ma nasza. Niby kazda lokalna wyspa jest taka sama. Ale jednak nie. Pozornie wszystkie do siebie podobne, ale kazda ma to cos, co ja szczegolne wyroznia. Jedna jest niesamowicie zielona, dzieki setkom palm, inna ma piekna plaze, jeszcze inna kameralne uliczki, wiecej drzewek owocowych lub piekna rafe koralowa. Gosicie wracaja z wycieczki zadowoleni i pozytywnie zaskoczeni, bo niespodziewali sie, ze tyle moze wniesc taka wycieczka do ich ogolnego spojrzenia na Malediwy. 
*** MAGOODHOO ***
Stojac u nas w porcie i patrzac na trzy wyspy w oddali, Maagodhoo jest ta druga. Plyniemy tam okolo 15 - 20 minut, w zaleznosci jaka lodka, jakie warunki pogodowe. Magoodh…